Spokojený vedoucí

Vedoucí pracovník musí svému týmu jasné komunikovat očekávání a cíle, motivovat všechny členy, dohlížet na správný postup podle plánu a očekávání a sledovat podávané výkony.

K tomu je jeho nejsilnějším nástrojem komunikace. Ta musí být vedena správně, efektivně a konstruktivně. Musí odhalovat potenciální překážky, pomáhat a motivovat. Za tímto účelem nabízíme školení Kritické konverzace (angl. Crucial conversation).

Vedoucí pracovním musí také umět delegovat a vést svůj tým k zodpovědnosti a snaze přispívat k celkovému prospěchu firmy. Umíme se zaměřit na rozpoznání problémů ve vztazích na pracovišti a na jejich citlivou analýzu v soukromých rozhovorech. Problémy pak dál analyzujeme a místo bezpředmětného obviňování přicházíme s konstruktivními návrhy na řešení problémů.

Často se setkáváme i s dalšími oblastmi, ve kterých je potřeba poskytnout pomoc, nebo je nějakým způsobem řešit. Typicky to jsou:

  • budování důvěry
  • přístup k zaměstnancům (znalostní vs. manuální pracovník)
  • otevřená zpětná vazba
  • protekcionismus
  • jednání z pozice síly

Pokud jste v roli zaměstnance svědkem těchto nepříjemných situací, neváhejte se na nás obrátit a my zcela anonymně kontaktujeme vaši firmu s nabídkou spolupráce.